Skip links

Konversijų optimizavimas

El. parduotuvių optimizavimas ir vystymas. Konversijų rodiklių optimizacija.

Konversija – tai rodiklis, kuris svarbus visoms interneto svetainėms ir ypač el. parduotuvėms. Šiuo rodikliu galima nuspręsti svetainės veiksmingumą, kokybę. O taip pat įvertinti reklamos efektyvumą.

Dažniausiai matuojama svetainės lankytojo veiksmas.  PVZ:  Prekės nupirkimas Jūsų el. parduotuvėje, kontaktinės formos užpildymas, naujienlaiškių prenumerata ar kitas veiksmas. Dažniausiai matuojama procentais, kiek lankytojų iš visų apsilenkusių (arba pamačiusių reklamą) nusipirko prekę arba susisiekė su įmone dėl paslaugų.

Konversijos gali būti tarpinės arba konkrečios.

Kodėl svarbu matuoti konversijas ir jas optimizuoti?

Konversijų matavimas parodo reklamos ir Jūsų darbo efektyvumą ir svetainės klaidas. Bet svarbiausia, kad galima matuoti netgi ar vertą tam tikrame kanale reklamuotis ir ar apsimoka.

Labai patogu kalbėti pavyzdžiais. Hipotetinė šiek tiek hiperbolizuotą situaciją. Taigi:

  • Jūsų prekė kainuoja 50 Eur.
  • Jūsų pelnas nuo prekės 15 Eur jei prekę nuperka.
  • Užsisakote reklamos pvz facebook. Už 100 Eur.
  • Reklamą pamato apie 2000 žmonių.
  • Paspaudžia ant reklamos ir susidomi – 100 žmonių.
  • 20 žmonių nuperka Jūsų prekę.

Taigi:

  • Jūs pardavėte prekių už 1000 Eur.
  • Jūs uždirbote 300 Eur. gryno pelno -100 Eur išleistu reklamai.
  • Vadinasi jūsų reklama uždirbo 200  gryno pelno ir viskas veikia neblogai.  Jei uždirbtus 200 eur vėl dedame į reklamą – uždirbtumėm dvigubai.

OPTIMIZUOJAME VISUS ELEMENTUS: reklamas, biudžetus, tekstus ir svetainę, galima tikėtis po truputi didinti ir gerinti visus rodiklius.

  • Su tuo pačiu 100 Eur reklamą pamatys jau 2500 žmonių
  • Susidomės 350 žmonių.
  • Nupirks jau 50 žmonių.
  • O išlaidos vis dar tos pačios.

tas pats 100 Eur reklamai atneš nebe 200 Eur gryno pelno, bet jau 650 Eur.  Rodiklis žymiai geresnis. Aišku čia hipotetine situacija ir kiekvienas patobulinimas (geresnis baneris, patogesnis pirkimo procesas, geresni aprašymai, geresnės nuotraukos ir t.t.). Tai rodikliai pradės gerėti po truputi. Po 1 – 2 %. Bet kuo daugiau darbo įdedama – tuo rodikliai gerėja.

Sudominome?

Susisiekite. Įvertinsime ir patarsime geriausią variantą

El. paštu: info@brands.lt arba Tel.: +370 601 060 41

Kontaktai

Daugiau informacijos: Visos paslaugos

Atsiųskite trumpa žinutę ir el. paštu atsiųsime daugiau informacijos, pavyzdžius, paskaičiavimus ar keletą papildomų klausimų:







    Mes suprantame ir saugome Jūsų privatumą. NIEKADA nesiunčiame reklamos. Todėl drąsiai klauskite klausimų.Privatumo politika